Şikayetvar, 2024 yılına ilişkin şikayet datalarını kamuoyuyla paylaştı. Açıklanan bilgilere nazaran, yıl boyunca tüketicilerin en çok hangi kesimlerden şikayetçi olduğu netleşti. Türkiye’de en fazla reaksiyon çeken birinci 10 kesim için toplam 2 milyon 268 bin şikayet yapıldı. İşte vatandaşın en çok şikayet ettiği 10 dal, yapılan ihbar sayılarıyla bir arada şu halde sıralandı;
1. E-ticaret
400 bin 12
2. İnternet Servis Sağlayıcıları
354 bin 994
3. Finans
339 bin 501
4. İletişim
291 bin 941
5. Alışveriş
234 bin 430
6. Kargo – Nakliyat
191 bin 186
7. Kamu
128 bin 99
8. Beyaz Eşya
125 bin 39
9. Giyim
115 bin 815
10. Ulaşım
87 bin 631
Odatv.com