Veriler açıklandı: Vatandaş 2024’te en çok neyi şikayet etti


Şikayetvar, 2024 yılına ilişkin şikayet datalarını kamuoyuyla paylaştı. Açıklanan bilgilere nazaran, yıl boyunca tüketicilerin en çok hangi kesimlerden şikayetçi olduğu netleşti. Türkiye’de en fazla reaksiyon çeken birinci 10 kesim için toplam 2 milyon 268 bin şikayet yapıldı. İşte vatandaşın en çok şikayet ettiği 10 dal, yapılan ihbar sayılarıyla bir arada şu halde sıralandı;

1. E-ticaret

400 bin 12

2. İnternet Servis Sağlayıcıları

354 bin 994

3. Finans

339 bin 501

4. İletişim

291 bin 941

5. Alışveriş

234 bin 430

6. Kargo – Nakliyat

191 bin 186

7. Kamu

128 bin 99

8. Beyaz Eşya

125 bin 39

9. Giyim

115 bin 815

10. Ulaşım

87 bin 631

Odatv.com

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir